Svar

:Kan du inte lägga upp den på en blogg? Eller kanske på den här bloggen ? För jag kan inte komma in på sidan, varken på datan eller på mobilen... Jag har försökt att bli medlem men det funkar aldrig, det är som om det är lite fel på sidan.
Snälla hade du inte kunna lägga upp den här också? Skulle så jätte gärna vela läsa den.
Kram.
 
Jo det skulle jag väl kanske kunna,  men komemr inte lägga upp några bilder överst i inlägget så för det tar tid att leta upp jsut de bilder man vill ha osv och det avr lite jobbigt, men jo jag kan nog lägga upp själva novellen här :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

jaaaa!

2012-12-23 @ 13:58:43
Postat av: Anonym

anna jag älskar dig mer än till vinter gatan och tillbaka just nu!

2012-12-23 @ 14:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0