Svar

Louise: Har alltid gillat sättet du skriver på, kanske mest för att det inte är så många som skriver såhär. Det är mycket beskrivningar och känslor, men ändå händer det grejer. Jag vet faktiskt inte hur du gör det.. Men i alla fall, jag undrar (eftersom jag känner mig helt efter, men faktiskt inte orkar bry mig om vad någon tycker) om det är meningen att jag ska vara såhär förvirrad? haha. Finns det en handling som jag bara inte sett eller är det själva spänningen; att läsa och se vad som händer? Jaja, jag ska sluta babbla. Tack för att du lägger upp novellen här också och för att du är grym! kram

 
Svar: Tack så mycket! Gud vad glad jag blir, det är så roligt att få en så pass personlig kommentar som verkligen beskriver sättet jag skriver på från dina ögon, något jag har svårt att se själv.
Det kan låta lite konstigt men ja, det är faktiskt meningen att man inte riktigt ska förstå. Det första kapitlet var en framåtblick, och från del 2 har jag hoppat tillbaka i tiden för att berätta storyn. Det kan man se på att jag skrev att det var februari i första delen och sedan daterade del två 18 december. Det är förvirrande jag vet men jag har byggt upp historien i huvudet och det kommer falla på plats senare. Om ni fortsätter hänga med och läsa :) Puss på dig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0